Kan inte sova ...

Kan inte sovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,  Vad är det för fel på mig  ?  
Folk i min msn e såååå tråkiga har bara 9 online Suuckk ....
Inga sms ......
Juu fick nyss en sms från Cuba .....
MEn Har inga pengar för att svara kom jag på ..
Är hungrig som vanlig och om jag försätter med att äta på nätterna kmr jag gå upp 15 kg ...
Vill tattuera mig nunununu nu nu nu  ..

Känns som att livet jävlas med mig just nu  !!!





Vill vara brun och vill ha SOL !!!!


Ps. En viss människa verkar ha blivit våldtagen på väg hem , han gick för att köpa cigg men kom aldrig txb till msn .... Vet ni något om honnom lämna en kommentar . Tack !! MVH.






CSKA by user81614

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0