P?

För nån dag sen började jag ta p-piller och jag kan bara säga att jag mår pisss , har haft huvudvärk sens jag tog första pillen , har fått massa finnar , och är på en sån där dåligt humör och har gått upp i vikt . Så jag har bestämt mig för att sluta med dem . Ska nog boka tid och prata med barnmorska om det men jag vägrar stoppa in en tablett till !!

Har ni haft samma problem med p-piller ??




Hur som helst så har jag tvättat och städat idag , känner mig as duktigt :) nu är det en varmtbad och tv som gäller !!!


Kommentarer
Postat av: Linn

Hade också de där ppillren först. Vart så jävla surig! Helt otroligt. Bytte till trinovum 28 o dom är skitbra!

2009-12-12 @ 14:42:43
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0