I feel so much stronger ...

Jag har kommit fram till att jag har saknat detta med bloggen , speciellt  när jag är ledsen som nu behöver jag sitta ner och bara skriva , det gör mig bra , ganska bra .

De senaste månaderna har varit väldigt speciella för mig , det har hänt massa saker och de flesta har varit helt underbara .
Jag har lärt känna en väldigt speciellt , lite envis människa , men samtidigt jävligt söt . Han har fått mig att tänka annorlunda att se den positiva med livet även om han själv inte har märkt detta , så har jag lärt mig så mkt mer än vad jag trodde jag kunde lära mig av bara en kille ...
Han fick mig och börja gilla skumma reggeaton & tekno låtar som nu har tagit över min mp3 när i den förut fanns bara massa rock  , reggea och pop .
Jag lärde mig så mkt av honnom som jag inte orkar ta upp nu , jag mognade som fan
Men allt har ett slut , och så är det med livet , men jag stannar med alla finna minner ...  


...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0