Tröttt!!!

HEj :D
IDag  var jag i skolan ganska kort dag så det var jätte skönt att kunna få sluta tidigt , sen drog jag till C hade lovat för tusen år sen att besöka han . Jag har börjat bli osocialt igen haha men va fan ni får väl komma till mig också inte bara jag som är falsk hära . Hur som helts var vi o lyssnade på musik snackade skit som vanligt . Sen drog jag hem och pluggade lite har tydligen Nationella prov imorn och jag visste inget :(

Har ätit godaste mat idag det blev pasta sallad med avokado och banan , R tycker det låter jätte äckligt och äta mat med banan men men killen vet inte vad han förlora , godaste <3

Nu ropar mamma på mig ska ner och tvätta , hörs sen

PUSSSS



- Jag är förälskad i livet!!! säger:

du också vad är det här alla vill sova

- Jag är förälskad i livet!!! säger:

gud

- There once was a little girl who never knew love until a boy broke her Heart säger:

hahahahh

- There once was a little girl who never knew love until a boy broke her Heart säger:

mysigt väder

- There once was a little girl who never knew love until a boy broke her Heart säger:

inget o göra

- There once was a little girl who never knew love until a boy broke her Heart säger:

 tänkt om vi fick såna somn piller i maten idag

- Jag är förälskad i livet!!! säger:

hahahhaha viist



Jag o Dayans tänker alltid dåligt om dem som lagar skolmat stackare hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0