Summer !

Idag var jag på en grillfest . Jag är helt dött . Har solat , spela baskett , fotboll och handboll . Sen dansade vi lite salsa ( eller jag försökte i alla fall  ) men salsa är inget för mig . Vi hade det roligt även om jag var så himla trött  . Allt slutade med att vi brände papperskorgen , men som tur var min granne där och grillade också , så vi fick lite vatten av han :D
Just nu stinker jag rök så jag ska dra och ta en duch  . Vi hörs senare Puss

Så såg jag ut idag :D


Jeans short : som jag gjorde själv
Topp från H&m och Gladiator skor



Idag fick min tattuering lite sol hihi , har pratat med killen som gjorde den och han sa jag måste fylla i för min hud tog inte emot så mkt färg så den ser lite ljusare på visa stället , men vet inte om jag orkar nu det får nog bli efter sommar för nu ska jag njuta av solen så mkt som möjligt :D

Hörs sen Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0