Shololoo !!

Sitter här o tråkar sönder mig , väntar på att R ska svara smset jag skickade nyss , känns som om jag har saknat som fan att kunna smsa med han .
Samtidigt så chattar jag med Didi som har fått mig att öppna ögon och inse vad dum jag har varit , men men ....

Annars har jag haft en bra dag i skolan , vi åt på donke och arbetsledare som jobbar där gillar typ mig , så alltid när vi går han lämnar allt han gör för att springa till kassan och ta beställning hahaha jag o Dayans dör av garv . Så satt vi oss uppe och efter 5 min så kmr han o börjar städa då säger jag WTF var inte han nyss vid kassan ?? hahahah

Efter det kom vi till filmkunskapen sjuk tråkigt film  vi fick se, lite läskigt och tanken med att kära dayans lämnade mig precis när den läskiga kom gjorde inte saken bättre .
Nu mår jag pis dåligt tror jag har fått magsjukan pppppfffff har ont i magen och lust och spy :(

Ska väl ligga i sängen o se kolla på tv och se om R hör av sig ::(

Hare bra

puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0