Nattii <3

Satt och kollade på Eurovision och åt ben & jerrys men när jag upptäckte att norge började vinna blev jag så sur :@ hur faan kan man gilla den där låt och med tanken att nästan alla röstade en 12a på han GUd .Men jag hade i alla fall kul satt och smsade Dayans hela tiden vi snackade skit om alla som sjöng haha
Nu sitter jag och chattar med Ella hon kan inte tro sig att jag vågade tattuera mig hon är helt förvånad hihi

Just nu har jag ont som fan i min hand :( och den är röd och det kliar till och med =( Mamma är forfarande arg på mig men just nu kom hon in i rummet och undrade hur min hand mådde då svarade jag den är bra lite ont bara , så nu kom hon med salvan hahah så söt mami är <3

Vet att imorn kommmer hon inte vara arg längre :D

Nu ska jag sova jätte trött , puss på er <3

Natti nattiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0