My lips like sugar







Nu är jag hemma från vby  var där med Dayans och köpte en snygg Tshirt inne på H&m visar sen , har varit ute hela dag och solade vid parken sen på väg hem köpte jag min favorit lollipop den är verkligen den godaste jag har provat är helt kär <3
Har varit sugen på godis hela dan börjar bli en riktigt tjockis men en vis person ( R)  har smittat mig .... 
Igår ringde mig en kille som jobbar på Sats och undrade om jag ville gå och prova tränna där en dag helt gratis . Så nästa tisdag ska jag träffa han , jag fick ta med en kompis så det blir nog Dayans eller så tar jag min syster .Så nu känner jag mig värre hahah De bjuder mig på gratis tränning det betyder nog DU E FET KOM O TRÄNNA .
Nej men det blir nog kul att tränna BARA en dag (A)
Ska dra och laga mat för mami är sjuk idag så jag ska ta hand om maten , det blir nog tacos kommer inte på något bättre .

Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0