I skolan !

Just nu sitter jag i skolan och måste skriva om tryckfrihet , det är så svårt att komma på något .
Så jag sitter här och lyssnar på musik smsar med söta Rasmus och söta dayans . Han måste dra till jobbet stackars haha , jag o dayans håller på att bråka genom sms , hon kan vara verkligen seg . Idag gick jag vilse när jag skulle ut och hämnta henne som var också vilse , efter 30 hittade jag henne och så drog vi till tolbodskolan eller vad den nu heter .

så kärlekfulla sms vi skickar till varandra <3

Jag . visst är han snygg
day. Vem?
jag . han som sjunger
Day . hör inte på den ,
jag . hatar dig din bajs du skulle höra den , snacka inte mer med mej
day . ok .. ,
Jag . bajs du eee
Day . vet :(
jag. love u !

väntar på hennes svar hon e arg .

nu drar jag hem har ont i huvudet
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0