Rastlös !

Idag  var jag i skolan , efter det så drog Dayans och jag på bio med klassen . Vi såg filmer som skolan hade gjort och jag var med i en av de så jag satt och skrattade som fan . Roligt och se sig själv på bion haha . Det var många skolor som hade tagit med filmer så det var jätte roligt . Efter det drog vi till Mc donalds och åt  vi satt och kollade på två killar som hade sjuk snygga datorer hahah .
Men nu sitter jag här och smsar med V han verkar inte fatta ett shit om vad jag skriver haha så söt han är , ibland har jag lust att träffa honnom och bara se hur söt han epå riktigt  , söt röst har han med haha . Nu ska jag kriga för att han ska svara min fråga hihi

Vad ska ni göra Idag ??






 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0