Bonde söker Tjej !!!

Hejsan !
Förra igår var jag på bio med Joana , Eldin ( bonde ) och 2 killar till ,jag och en av killarna hade as roligt och tyckte filmen , fast inte de andra ;(

Föresten ska presentera Bonden , Han är kille som bor mitt på landet som är så fattigt att han måste rida  på en Ko till skolan . Han säger han inte dricker mjölk från ko'n undrar var ifrån mjölken kommer ???
Hur som helts han letar efter en tjej till massage och grejer gärna i 15 års ålder som gillar att rida ko .
Är du den rätta tjejen han letar efter???        HÖr av dej ! 

OBs han vill bli känd så här lämnar jag hans bästa bild NJUT

 



xoxo

Kommentarer
Postat av: lalleballenalle

hahaha, okej?

jag tror inte att nån vill ha en sån kille? kan har ju utstikna tänder och djävul horn + han är bonde och fett ful :/

hahahah

2009-01-20 @ 15:32:06
Postat av: lalleballenalle

haha, juste egentilgen så är det "bonde söker fru"

inte tjej!

2009-01-20 @ 15:33:05
Postat av: Anonym

hahahah men LALLEBALLENALLE han söker inte en fru ;)

2009-01-20 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0