Min kära Dayans




Visste ni att :

 Hon har varit min vän sen 2006
Hon kollade snett på mig första dagen vi träffades ( Typisk henne )
Hon fastna för människor och kan kolla hur längre som helts utan att bry sig
Hon fyllde 20 för nån vecka sen
Hon är kär i Chris brown
Hennes nu favolåt är take me down
Hon älskar killar
hon älskar mig :)
Hon borde nog vara bixesuell
Hon har gjort mitt ex svartsjuk genom att säga vi var ihop
Hon ska få en dildo när hon fyller 21 av mig
Hon längtar efter dildon
hon har väldigt skön humor
hon pratar väldigt lååååångsamt
Och hon är Väldigt Låååångsamt också
hon har bara galna kompisar
hon har största familjen jag har träffat
Jag fick henne att gilla Twilight
Hon behöver inte äns läsa den hon lyssnar istället
hon är sjuk lat
Hon har haft piercing i nästan alla ställer det går
Hon är besatt av tattueringar
hon har väldigt fina bröst
Under min födelsedag blev hon kär i en glas , hon släppte den aldrig
hon delar med sig av allt hon har
hon jobbar i Mc donalds
hon är från Colombia
Brukar använda herrtoan på krogen
Hon bor 7 minuter från skolan men lyckas alltid komma försent
Hon är tillsamans med en drama boy
har varit lite lesbisk en och fler gånger
Har däckat på en fest
Hon är alltid hungrig
Hon är sms beroende
Hon är super duktigt på att sminka , och kan inte leva utan smink
Hon har ramlat framför fina killar
Hon har skämmt ut sig i skolan 1000000 grr
Hon hatar rörligtbild
Hon delar skåp med mig och vi ska flytta snart
Hon har kysst mig i munen
hon har den minsta säng jag har sätt i livet
hon rapar hela tiden
hon kan snacka skit om en person som är i narheten utan att bry sig om man hör
hon är ingen morgon människa
hon gillar rumpor
hon har en sån fin färg på huden
hon har kissat ute
hon och jag går i samma klass
hon borde ha tagit student för 2 år sen
Hon har tagit den fulaste bild på mig och häng den i skolan,  TAck
hon är as duktigt på matte hahahahahhahaha
Hon är den mest ödmjuka och snälla person jag känner
Hon är den mest störda person jag känner


                                                            men hon är den bästa tjejkompis man kan ha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0