Helluuuuu

Heej ! hoppas allt bra med er . Med mig gick väl inte så bra idag på skolan. Var arg hela dagen ( tjejen ni vet varför ) men ni hjälpte mig att skratta och att gjömma det .

Just nu håller jag på att skriva en novell som jag måste lämna i svenskan . Det blir ganska kul . Har fantasi idag , Jupppi
Vi håller med en projekt i media , och det har hänt nånt roligt idag när läraren förklarade vad vi skulle göra så var det 2 gruppen som satt sig i tv studion

Lärare: Jag har alldrig sett så många ungdomar så här tysta
Jag : klart alla somnar jo

hahahaha han pratade i 1 timme typ :(

image206

OOH den här väskan blev jag kär i när jag var i Barcelona , blev vara tvungen att ta en bild . Gimmeeeeeeee nooww pleasee =)


puss

Kommentarer
Postat av: Joana

HAHHAAHHAHHAHAHAH!!!!!!!
visst han baa har aldrig sett ungdomar så tysta haha alla somna fhan!

2008-03-06 @ 21:03:09
Postat av: Kia

roligt att skriva novell :D

2008-03-06 @ 21:16:40
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se
Postat av: Anonym

ahahahahahah
roligaste :)

2008-03-07 @ 09:32:23
URL: http://lelle33.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0