Hellow

Jag har tagit lite blogg pause här på grund att  jag har varit  ute hela veckan .Igår kom jag från kryssning . Jag hade det kul lägger lite bilder på det  .Snart  kmr  Angelo  och jag ska ta hand om han man börjar sakna honom.  Hoppas alla har haft en skönt vecka. Foki om du ser det här jag saknar dej så mycket kom snart hem <3  kunde inte svara på sms men jag fick den .


Skönt att vakna och se det hära

Jag solade hihi


Men klart spelade jag och förlorade "TYpisk "

Så ser jag ut när jag pratar hahahahaa


i sängen

Jag älskar havet

KRam

Kommentarer
Postat av: nella

fokiii, cambiaste numero, damelo :P i miss you, llegue ayer de la casa de mi abuelo. te kierooo, besito

2008-08-05 @ 19:00:18
Postat av: nella

foka maldita tai bronzeada!!! jaajja yo toi mas palida :P

2008-08-05 @ 19:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0