Heej !!

Hellllooooo jag är i skolan , håller på att lära mej hur man använder Flash haahha ska göra en lite film men har ingen idee på vad . Hoppas alllt är bra med err har blivit skit dåligt med bloggen men jag lovar jag blir bättre . Fick G i matte jag är ganska njöd för jag hann inte plugga såå det är bra .

Idag har jag på mej jeans, stövla och en tjock tröja ganska tjock kan jag säga meen sköönt .
Vad ska ni göra idag???

Hittade gamla bilder från mej o mina bittches

image169

jag o lollo
image170

vi 4 haha
image171

hahah vi försökte göra nnånt undrar vad hahaha

Kommentarer
Postat av: Natta

haha men jag fick tag i det linnet jag ville ha,, var bara timbalands som jag inte fick tag i ;/

2008-01-31 @ 12:03:59
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0