God morgon !

I natt drömde jag massa konstiga saker med bloggen , mitt ex hade en blogg och sen visade han bilder från mej naken =S sen blev jag kändis för det och mitt blogg fick namnet Hot haha helt galen . Men tur det var bara en dröm . Idag har jag ingenting och göra =/På tisdag  börjar skolan så jag har fortfarande en dag ledigt , skönt .
Vad ska ni göra idag ??

Här är lite av mina favorit smycken, skor , kläder mm

image145


1- köpt i Barcelona
2- Man ser inte vart den kommer ifrån :(
3- Rebeca Sanver köpt i Barcelona
4- Dolce & gabbana (äkta)
5- Mamma köpte i Rinkeby

image148

1- Avon ( vet ej om det finns i Sverige , köpt i Usa
2- Pilgrim
3- Fått av Antonella <3
4- Pilgrim
5- Avon

image149

1- Hm
2- Bershka
3- Bershka
4- Friis & company
5- hm

image150

1- Lindex
2- Lindex
3- Friis &Company
4- Pilgrim
5- vet ej köpte i stockholm

image152

The body shop ( body butter) Absolut bästaa:)

image151

och min favorit klänning från MQ
Nu ska jag ätaa pussii >3


Kommentarer
Postat av: Maya

(svar) men godmorgon godmorgon :)
ja jag sov kanon, du då?
åh va massa härliga saker du lagt ut :)

2008-01-06 @ 15:55:08
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0