The Eye

God morgon !
Igår var jag på bio med tjejerna . Det va as kul , först så åt vi i mc donalds o sen såg vi filmen . Jag skrek som fan . Joaana och jag satt brevid varandra och dog. När lollo sa "NU JÄVLAR" så började alla skrika ahahahahhahah . Efter filmen skulle pappa hämnta mej o joana och så gick vi vid Ica o allt va stängt , plöstigt kom fram en läskigt låt och jag e joana spraanng så jävla mycket . FYY hahaha
Sen kom jag hem och kunde inte sova , så jag pratade i tele med Delle tills han somnade och började skrika " JAG ÄLSKAR DEJ GRETEERR ; JAG ÄLSKAR DEJ PIMPISH hahahahaha du e fan sjuk ;)
image269

Nu ska jag köpa brun utan sol hörs sen
pusss

Kommentarer
Postat av: Jen

SVAR: tack detsamma!

2008-04-05 @ 13:39:51
URL: http://fashionlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0