Min dag

Idag gick jag till skolan och efter skolan träffade Antonella . Hon har redan flyttat( Hallellujjaa ) . Vi gick till Ikea och hon köpte väligt mycket uff vad trött jag va efter en tag . Sen åt vi i Mc donalds , sen hem. 
Jag har lagat mat jupp hahah , men även om jag va så trött och lagade mat nu håller pappa på att klaga om att maten är kallt , att han inte hittar smack , att det är inte gott , att såsen har för mycket krydor ( FY ) kan inte killar göra saker sjäälvaaaaa ??? ELLer han kan väl gå ut o äta ute
Och mamma säger att det är äckligt OKEJ jag ska alldrig mer laga mat till de PUNKT . Jag blir bara såå ledsen
Fast lilla syrra och jag tycker det är as gott så TACK mer för oss .

Det blev Tortellini a ´la Grettel 
hhaha tortellini med ostsås :P 
image272


nu ska jag ätaa hös sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0