Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Greter
Smeknamn: Grety , greta , lolllo , lelle , lolla , lilli , bebe , greti.
Låt just nu: 4 minutes
Om du röker: neej
Beroende av: coca cola
Favoritkaraktär(er) i bok: kärlek
Vem behöver du mest just nu: Delle

Vad tror folk om dig:
snäll och modeaktig ( som alejandra säger )
Stämmer det: jap
Vad får du oftast komplimanger för: utseende
Vad säger du för att imponera på någon: sanningen
Hur imponerar man på dig: vara gullig

Brukar du skratta för dig själv?  JAp
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? " GReter jag är i rinkeby hahahaha Av Delle
Vilken är din favoritmålning? min egen
Vart bor du:  Spångiish
Trivs du där: neeissh
Festar du mycket: neej
Vad har du för mobiloperatör: comviq
Är du allergisk mot något: pencelin och pollen

Nästa mål i ditt liv: bli lycklig
Hur svarar du i mobilen: Hellloooo
Vem ringde du senast: Delle
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kmr inte ihåg  puss kanske
Antal sömntimmar i natt: 8 eller 12 jag kna sova en hel dag
Sov du ensam: nop med min teddy om dt räknas
Tycker du om din pappa: han e bäst

Brukar du komma i tid: eeeh jap ibland
När mår du bra: när jag dansar
När blev du fotad senast: nyss
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: hahhahah ingeting
Är du smart: Klart
Är du aktiv i skolan: neej
Vem/vilka saknar du just nu: min delle felle melle rellle hahahahahhahahahah 
 
Favorit dryck på morgonen: CoCA COLA
Rakar du benen: ja dt gör jag hahhaa
När brukar du gå och lägga dig: vid 10 när dt e skola annars när som helst
Är du blyg: ibland
Sysslar du med någon idrott: Gå hahah
Vill du hellre ha mail än brev: jag får faktiskt riktiga brev av en kompis , och dt e bara så socker söt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nee
Har du spytt offentligt: eeeeeeee kanske haha
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:  Gå till badet och stanna i killarnas duch hahahahhaa kanske
Använder du stjärnor eller kajal: WTF  fattar ej
Vem/vilka betyder mest i ditt liv? : min family , mamma
Är du bortskämd: neeeeej  tyvär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0