Nu är jag här igen !

Heej !
jag hade bestämt mej för att ta en pause eftersom jag har haft mycket och göra . Först vill jag önska är GOD JUL,  
lite för sent kanske =D
jag har varit sjuk men nu är jag mycket bättre har  massa saker som jag skulle vilja bäretta til er men det kmr :)
ska börja med lite bilder på julafton som först var det hos Alejandras mamma o sen hos mammas kompis där vi hade fest hela natten. Så brukar vi fira jul =D

image89

image90

image91

image92
som ni kanske märkte så hade jag lugg alla blev helt förvånad när de såg mej hhehehe gilllade det  .
puss på err nu ska jag göra nån roligt som ni kan se sen :=

Kommentarer
Postat av: ANONYM

taha mm , men du ee mkt mkt mkt mkt mer fjortis än mej ..
ingen annan än du söker ALEJJITAH .. så
mm jag vet , du är mkt mer fjortis än mej .
desutom jag e inte fjortis förstått ?

2008-01-01 @ 23:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0