Lallalaa !

Hello !!
 Åkte till kista och köpte massa saker allt var på  rea :) Fick lite saker gratis också blir jag ännu gladare . Min syster köpte en perfume to mee ååh vad det var billigt och gott , kan inte vänta nånt dyr från lilla syster :) men det som räknas är att hon ville ge mej en julklapp :) sockersött hon är. Kommer använda perfume varje dag den luktar som min JUst me från Paris hilton precis samma doft . Vi åt mc donalds mmm tjockis jag är . Saknar groov mycket mn antonella gumman om du läser den här så har jag inte pengar på mobilen så kan inte skicka sms men jag kommer ihåg dej varje daag saknar deej så mycket och har mycket att berätta :) .
image98

Isadoras bronzing powder h&m ( 65 kr ) förut 150 kr nånting så
Isadoras eye shadow - kicks ( 45 kr ) hade 50 %
Michelles parfym . H&M ( 20 kr) älskar doften
Visine för trötta ögon
fick idag min katalog från h&m så ska beställa några saker till sommar
Min påse från Nivea med massa saker ( mascara, handkräm, andra krämer ect .. fick i Lindex

image99

några julklappar
image100

nu börjar min tv seriee puss puss


Kommentarer
Postat av: Natta

åh vad kul :D jag var där bara en stund. syntes inte så bra haha.
jo men de brukar ha rea efter nyår så jag ska väl stå utanför dörren då.
kram

2007-12-28 @ 20:50:06
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0