Helg !

Heej igår kunde jag inte blogga , kunde inte logga in , synd =(
Igår var jag på en restaurant med  familj och några kompisar , Vi kunde inte göra tjej middag det är väldigt tråkigt för didii åker imorn . Jag är så glad för hon ska träffa sin mamma 5  år utan att se henne jag skulle alldrig klara mej så längre utan att se min mamma ,  såna saker gör mej att tänka vad jag skulle göra utan min mami och jag skulle alldrig klara mej , jag älskar dej mamma =) , men faan braa för henne jag kommer sakna henne hon gör mitt dag i skolan :) men men jojjo o lollo stannar :)
Vill Också gå o hälsa på antonella det va längre sen och hon åker jo väl snart kommer stanna ensam i Sverrigeee :( neeee vill också åkaaa .

image44

Igår  :
tröja : h&m 
Jeans : h&m
Ring : köpt i Usa
Halsband : gjort själv med hjälp av min lilla syster :)




image52

Kolla på min data så ser ni min modell bild tagit av Theres i skolan, riktigt snyggt o sexy tycker jag . sååå nöjd
men mamma tyckte inte om det  heheh



nu ska jag bakaa Flaan som är en spansk dessert gott gott gott
kan skriva mer om det sen .  mina  söötaa flan som jag bakade too school förra året :) image47

pussssiii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0