Min helg

I lördags jobbade jag, sen efter jobbet var det party som gällde ! Vi gick ut med några från jobbet för att säga hejdå till Simon och Martin som har slutat jobba hos oss. Hängde en liten stund på teaterbrasseriet. Sen gick vi vidare till nån annan pub fast där fick varken jag eller Simon komma in. Då avslutade vi kvällen med att sitta på Max och tjaffsa med Daniel -.-


Igår var jag med tjejerna :) vi åkte i stan för att handla lite och så, avslutade med att vi åt på kunsan och sen drog på bio :) ganska skönt dag. Skulle ha träffat antonella oxå men eftersom att hon skulle jobba till så sent då blev det inget,, men vi kanske ska ses idag 😄

Lite av det jag köpte på hollister.. Hade glömt att visa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0