2011-11-16

GodMorgon ! Jag har varit sjukskriven i nästan en vecka men snart så ere dags att jobba igen :D SUPERTAGGAD.. ska bli kul med lite jobb.

 Annars så mår jag bra, såret håller på att läkas och har nästan ingen ont alls. Har passat på medans jag vart hemma på att städa,flytta lite möbler och sånt... Snart flyttar in till mig en kompis och det kommer bli SUPER !!! äntligen lite sällskap :D

 Den här veckan har jag bara ätit vegetarisk mat, just för att jag är så jävla trött på KÖTT ! men Lax har jag ätit hur mkt som helst hiih... Känner mig så nyttigt :) JAg kommer inte bli vegetarian men kommer att undvika äta kött så ofta jag kan :) Fast aa en god hamburgare på Texas burger tackar INGEN NEJ TILL :)
 
Annars så rullar det som vanligt, håller på att göra om min Walk-in-close.. vill att den ska bli klart NU !! men tyvärr är det mkt kvar att göra :( kan visa bilder sen

Nu ska jag till Vby och köpa hårfärg, chocklad och bröd :) Var super taggat till att färga håret Rött igen men eftersom att den är så pass ljus just nu så ska jag fortsätta med det ljusa :) passar bättre såå...

 VILL GÅ O SE TWILLIGHT ! !! ! ! men ingen har svarat på mina sms, jag tror det kommer bli att jag går o ser den SJÄLV,.. sådör bra kompisar man har -.- AJAA ska draaa



gammalbild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0