HEJ !!!!!!!!!!!!

JAG LEVER  för de som undrade hihih , har inte haft lust och blogga på sistonde men vi får väl se om jag bloggar lite oftare hihi . Jag har börjat skolan och nu sitter jag i datasalen och fixar en bild som jag ska sätta sen upp i tavla och visa den till hela skolan Trevligt ,  men det blir ändå bättre om modelen är jag hihih så jag måste fixa den så att ingen skrattar åt my face.

Lägger en Premiär bild här i bloggen haha 
 



puss och kram (L)  

OBS. Foki om du ser det här skriv något det var längre sen jag hörde något från dej puss

Kommentarer
Postat av: nella

fokiii, tai desaparecida!!! estoy en roma ya, el viernes voy pa suecia a visitar la family ahi te llamo vale. como tai?? i miss u!!! besitoss

2008-09-08 @ 15:20:34
URL: http://nella87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0