Hollister

Vaknade ganska tidigt idag och gjorde
Mig i ordning.. Sedan åkte jag till stan och mötte min lilla syster. Hade inte träffat henne på hundra år.
Vi gick runt i stan och fastande i gallerian för den nya hollister butiken.. Det är seriös den finaste butik jag varit i. Och det luktar så goooott där inne och det är så jävla bra stämning .. Musiken, belysning, inredning allt är ganska amerikansk och ja jag älskar amerika och jag är amerikansk av mig!! Så skulle jag kunna beskriva min stil,..

Det blev ialla fall lite shopping där.. Visar imorgon :) ska absolut ditt igen på bästa lön och skaffa mig en mjukis set :)


Efter att ha gått runt i Zara och bikbok och Inte hittat nått så bjöd jag ale på fika i waynes .. Sen gick jag hem :)

Nu sitter jag och min Roommate och kollar på criminal minds .. Godnatt



Fina shorts inne på Gina men som vanlig fanns inte min storlek


Kommentarer
Postat av: gc

mmmmm kladkakaaaaaaaaaa

2012-04-07 @ 02:00:09
URL: http://grechiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0