Saknar dig

Jag vet att detta är kanske det hårdaste beslutet jag tagit men jag tror att det är bäst så. Det kommer aldrig bli du och jag, men det som va, var det bästa jag har upplevt tsm med en kille. Du var mitt vardag, min vän... .

Känns otroligt tomt, typ dött men jag måste ta mig igenom detta för att kunna behandla dig som det du vill.. som En vän. Jag vänder mig och kollar bak och det går inte att beskriva med ord hur mkt vi gjorde tsm, hur många matcher och hur länge vi satt uppe på nätterna och snackade skit.

 Eller hur många maträtter jag har lärt mig att laga, eller dem retiga ord du brukade skrattat åt.. bebiisen.... Det är för mkt ... orkar inte skriva mer.. h

oppas ni har förstått att daniel och jag har slutat träffas. Detaljerna ska jag inte gå in på. Men en sak är det säkert han är världens bästa kille och han har ett hjärtat av gult ! <3




<3


Kommentarer
Postat av: Claudia

Aunq muchas cosas hayan pasado y el destino a veces sea injusto espero q estes bien y q te vaya bien en tu vida

2012-01-08 @ 16:19:53
URL: http://havananights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0