Vampire Lounge

Tjaa !

Jag mår helt okej eller aa jag lever ialla fall.. tror jag.

SKa nog skriva lite om vad jag har haft för mig de senaste dagar...

Haft en mysigt tjejkväll med tjejerna hos mig, där vi bl.a fixade varandras naglar och hår, kollade på film, åt Tacos och snackade massa skit ! ♥







♥Firade nyåret med mina vänner, och mina käraste tvillingar. Vi hade middag hos Marco och Elin, där vi åt hummer som förrätt, biff med potatisgratäng som varmrätt och cheescake med passionfrukt som efterrätt..... Massa drinkar och shotar.
Efter tolvslaget drog vi till Ambassadeur där vi festade vidare, sen fick Daniel ont i sina öron så vi drog till Solidaritet istället. För att sen äta var sin chessburgare på Max och sova i Solna stad.







Jag såg enkelt ut orkade inte fixa mig just pga jag va sjuk och frös otroligt mkt !

♥Jag har stort handlat mat helt själv hööhhöö, sjukt stolt att jag först gjorde en lista sen gick ut till Coop med min kärrings vagn jag fått av min far och bara stor handlade för en många hundralappar :D FRAMSTEG ! 




 ♥ Fyndat en massor på mellandagsrea, men orkar inte vissa allt, får väl ta det en annan gång.. Det blev ialla fall 4 linnen, 2 bluser, 2 cardigan och 3 parfymer.. samt lite underkläder.





♥ Har varit mkt hos mina föräldrar, dels för att jag har saknat dem och sen för att jag känner mig så otroligt ensam.. men aa :)

HAr jobbat mkt Bland annat ...

Och igår var jag på Vampire lounge !! FAVORITSTÄLLET !!!!
En massa goda drinkar och Ice crem drinkar som är bara för mumsiiiiiiga.. Mysigt stället och skönt sällskap :D perfekt lördags kväll..




Kommentarer
Postat av: erba

var kommer dina svarta jeans ifrån puss du är jätte fin!

2012-01-31 @ 17:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0