VS

Åååååh fick massa presenter från USA bland annat VS body mist, lotion och glitterspray. Är typ överlyckligt för jag har fått träffa min gudmor. Hon är världens snällaste. Fick en guld ring precis i min smak. Jag gillar Inte guld direkt men denna ring var äkta mig och min stil. Jag ska bo hos mamma ett tag medans gudmor är i Sverige men fan vad jag saknar min lilla lägenhet.
HAR bland annat fixat köket och gjort ett massor smått och gott :)

Ni får en bild av köket. Små grejer kvar men den är nästan klart:)

Annars är jag fort sjuk. Ska vara ledig imorn så skönt. Får nog sova ut lite..

Just det tänkte Lotta ut en VS papperkasse. Kanske inte det bästa bästa att Lotta ut men eftersom att jag fick så många kanske nån är intesserad ?!?

Bilder kommer imorn. Ska sova ! Puss och hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0