Koh panghan

Igår var jag först på Ikea, hittade en massaaaa fint som jag ska köpa så fort jag får lön :) min lägenhet behöver lite grejer. ! Sen så drog jag vidare till stan.. Då blev jag bjuden på min favorit restaurang koh panghan :) mysigt var det. Den här gången tog jag grillad lax med ris och en sorts stark sås men eftersom att den var så stark fick jag vitlösås till och det var såååå god... En milkshake som efterrätt och sen blev det ut i kylan och hejdå Thailand :/ eftersom att jag lämnade mina nycklar hos mamma så kom
Jag hit och sov här :) mysigt. Ska snart upp äta frukost och övertala pappa att skjutsa mig hem med min nya dammsugare så jag kan städa !

Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0