Jag lever i en helt fel land

Jag borde Leva i USA ,CALIFORNIA eller LA. I MIAMI eller FLORIDA... eller vad fan I HOLLYWOOD !


Allt i USA är 100000ggr finare än HÄR och billigare,.

Tex. här i sverige går du ut och shoppar och kommer alltid hem med nån tråkigt plagg från H&M eller Gina som sen bara ligger i garderoben och ruttnas... Alla få ggr något fint kommer till butiker så tar det slut på 3 sek.

 Allt här i Sverige är GRÅ, SVART eller VIT.
Och jag stör mig så otroligt mycket på att alla ska klä sig likadant. Alla klär sig helt svart med as fula skor och äckligt fettig ostylat hår, no make up eller ju röda eller oranga läppar and thats it ! och Ja den där är mode men man behöver hitta också sin egen stil och personlighet..

Och eftersom att Människor här i Sverige har Fobi att sticka ut så klär sig alla så enkelt som möjligt..

KLär är Sexy, gullig,  mer PUSH UP !! SMINKA ER ! MÅLA NAGLARNA , FIXA HÅRET, Ta hand om er tjejer !!

DET ÄR HELT OKEJ ATT VARA KVINNLIG !!!


XXOXOXO




bilden har inget med inlägget att göra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0