Operationen !

Hej hej, nu har jag opererat mig och befinner mig hos mamma. Kommer stanna här idag för att jag kommer inte kunna laga mat till mig själv annars. Men jag har inte ont just nu pga hela munen är bedövad ändas upp till örat hahaha.. men när det lägger sig kommer jag haONT!!!

Ska berätta lite om hur det gick till !!

Fick först dricka något för att lugna ner mig, inte för att jag var så nervös men mest för att jag är livsrädd för nålar o sånt
Sen så kom bedövningen och det gjorde SÅ ONT ! fast efter ett tag kände jag knappast nått.
JA då var jag bedövat o klart för operationen.
Vad han gjorde exakt vet jag inte för jag bara blundade. MEn känslan var så obehagligt speciellt ljudet när han drog ut tanden. Vi höll på i 10 min med att försöka dra ut tanden o den vägrade .. Sen när den där jävel var väl ute JA då skulle man syt ihop hållet, han var ju tvungen att skära upp tandköttet :(
 
Så nu sitter jag här med ett svullet kind och morfin liknande tabletter... kommer inte kunna äta mat på 3 dagar o måste skölja munen med det äckligaste munskölj ever ! DET luktar o smakar rutteen !

Hela kalaset gick på 2600 kr + kostnaden för det de kommer göra nästa vecka..  så aa gissar på att summan kommer ligga runt 3000 till slut !

Passa på innan ni blir 20 och TA UT vidsomstanden !!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0