Bajsprov

Idag var det nationella prov i matte :/ det sööög men jag hoppas på ett mirakel !

Annars har jag nästan inga planer för idag. Plugg plugg o mera plugg.. sen blir det och springa lite runt den fin fina staden. Kanske springer ner till fridhemsplan. Med tanken på att vi gick ditt på 15 min så lär den gå fortare ifall man springer :) Kuuuul att bo nära stan

Ska nog dammsuga lite innan jag drar och kanske diska. Trist att behöva diska o dammsuga :/ Mat ska jag oxå köpa. Kan inte leva på kladdkaka liksom ....

Middagstips????
skulle vara jävligt snällt av er mina sötabubblor !

Så ser jag ut just nu..

 

Nej nu lyfter jag R**** o springer. Pöööös


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e snygg!

Sök på google reseta de churros, men du måste ha una ''manga'' du vet de där man gör merenge med ? de e como una geringilla grande där lägger du la masa del churro när du har gjort den y los fries, sök på google la reseta du kmr hitta de hur enkelt som helst <3

2011-05-18 @ 19:09:11
URL: http://grechiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0