12 Januari 2011

 Hej på er !

Idag har jag haft mitt första Matte lektion på 2år. När jag öppnade boken fick jag en stort klump i magen och tänkte " VA FAN HAR JAG GETT MIG PÅ " Det är verkligen hemsk !

Annars har jag varit i Kista och fixa lite grejer hos banken osv. En hel grejer fick följa mig hem.



ett par Jeans, 2 koftor från Gina. Väska från Cubus



Linne från Monkiii



En bättre bild på den svarta koftan



Body från Monki



Denna vackra kopp hittade jag hos lagerhaus :D Ska köpa i andra färger oxå BARA för att jag döööör för den.  



Och denna coola mobil skal fick jag av Daniel :)



Mina begangnade böcker, miniräknare och skrivblock som jag tänker "pimpa" som jag gjorde med min förra.



Sov linne + lite underkläder






Nu ska jag duscha, fixa naglarna och sovaaa. Imorgon har jag skola fram till klockan 21:00 FYYYYYYYYYYYY !


Kommentarer
Postat av: S o l i n a

Min finaste twin är duuuu ♥

Fina grejer sötis, måste köpa linnet från monki :D

2011-01-12 @ 20:41:36
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Daniel

Åhh vilket fint skal! Undra vart man kan få tag i ett sånt?

<3 <3

2011-01-15 @ 10:12:57
Postat av: Greter

Haha sötnos :) du kan få låna min då o dååå :) så får jag låna din <333

2011-01-16 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0