No more Ms. Nice girl

Helvettee vad det snurrar, kan inte tänka !! Ärligt talat ska lägga mig o skita i allt !!
jag måste sova

utan kläder

med 4 kuddar

med hans röst i örat

jag gråter inte kan inte gråta länge, jag e inte den jag var förut, det går inte o vara hon igen , jag försöker hitta henne, hon gömmer sig inne.

jag e hård o egoistisk o tänker bara på mig själv.. men livet har ju lärt mig o inte leva för dem andra, för folk kmr o gå, folk sviker och gör misstag .... man ska alltid ge en person en andra chans o följa sitt hjärta, men nu vet jag fan inte va jag ska göra
tänka på mig

eller på dig ....

Vad ska du förvänta dig av ett hjärta som inte kan älska? , som är rädd att älska, eftersom hon förlorar hela tiden dessa människor hon älskar



Älska dig själv, bara så kan du älska andra ...


Kommentarer
Postat av: Jazmin

Fin blogg :D

Spanna in min blogg <3

2010-09-07 @ 09:40:44
URL: http://jazminitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0