Myspyys

Ligger här o mysar med väärldens mysigaste människa :D Har fått massa komplimanger idag oxå :D hehehohööjöö
I allafall idag blev jag väckt av J och jag drog till Kista ( hade tid hos läkaren) men de hade missuppfattat något så det blev inställd !! jag blev sur så jag tog en promenad o hamnade i Kistas indrustrids området WTF?

Igår vid 2 tiden brände några idioter 4 bilar utanför oss. Det blev värsta drama där nere så jag va så sur för att explotionerna hade väckt mig så jag gick ner för att kolla, men tills slut blev det chill med grannar och en massa kväll snack :D så jag gick o la mig vid 3-4 tiden? Ingen verkar sova i denna gård ... mmm (A)



Tog tyvär bara en bild och det va just i början ... senare blev det värre säger jag bara !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0