Like I’m the only girl in the world

Jag var på akuten med mamma hon hade ramlat men som tur mår hon bättre nu :(
Alla dåliga saker kommer på en gång, men jag klarar mig nog :) ska sätta mig och fixa mina naglar, tror jag ska ha lösnaglar. Orkar verkligen inte ha korta.
 Annars har jag tränat som fan !! imorn kmr jag få värsta träningsvärk, Aja inget värk är starkare än den jag har i hjärtat !

Ville tacka er för erat stöd <3 ni är verkligen underbara !!  Love you girls







Rihannas typ nya låt? inte riktigt min smak men en skön party låt





Xoxo


Kommentarer
Postat av: Nikolina

jag försöker.. jobbigt är det, men vi klarar oss. finns här om du vill prata!

2010-09-09 @ 20:59:38
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: Amie Loca Gonzalez @ Facebook..

Hej, fin blogg du har! :)

tambien soy latina :P

2010-09-10 @ 22:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0