Vem är idioten?????

Jaaaa fick nydligen en fråga om vem idioten är ! och jag behöver ju förklara detta med ett inlägg !

Idioten är ett smeknamn min kääääraste 14åring syster kom på att kalla mig för. Hon är alltid så kärleksfull mot mig att jag inte kunde låta bli att kalla henne det samma .

Hon är den mest stökigaste och hårigaste människa jag känner. Dessutom gillar hon reggae och alla skumma låtar man kan tänka sig om. Men som till slut alltid fastnar i mitt huvve ! 
 Idioten har alltid rätt och hon kan ALLT ! iget snack om saken *host*  Hon tror hon är bäst på allt och det är så jävlaa irriterande ibland, som tex. när vi sitter och kollar på tv, så fort en reklam kommer måste idioten hinna kommentera innan att " aa nu ere reklam för Telia", " o nu ere comhem" , " o nu loreal"... mmm hon tror att jag är döv eller blind !
Idioten är envis och kaxig till 1000% och när vi bråkar gör vi det på riktigt. 




 Men jag älskar idioten och saknar henne oxå . Kom hem din bollo <3


Kommentarer
Postat av: George

hahaha det första jag tänkte när jag kom hit var.. vem är den där idioten???? jag ska inte klaga, min lillasyrra kallar mig för bäver :)

2010-10-22 @ 17:01:58
URL: http://snorhornet.blogspot.com
Postat av: alejandra

HAHAHAHAHAHA idiot vad vackert inlägg, älskar dig jätte mycket idiot o JAA DU SKA FÅ DIN BRUN UTAN SOL.

o allt stämmer ;) hahahah du e bäst idiotjävel, älskar dig mest :*

<3

2010-10-22 @ 19:59:42
URL: http://giraldo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0