Vaaaaaahhhhh

Jag går in o tänker blogga sådäär glad och det första jag ser är att en tjej kan se Daniel Craig genom hennes fönster eftersom dem håller på att spela in där hon bor  !!!!!!!!!!!!!!!! Hur fucking orättviiiis ereee innteeeeeee jagggg soooom döööör föööör atttt fåååå seee hoonooooom  -.-  Kan inte dem spela in häär istället så jag kan gå ner med lite kaffe och sexiga kläder ;) det skulle dem uppskatta tror jag hahahaha Nää men ganska coolt ju :D

Annars så har jag vart i stan med
Gaby, hon skulle köpa skor men hittade inga. Jag hittade en smink väska och underkläder som jag tänker visa sen ? om det är någon som är intesserad att se hahahahah xD



Startade dagen med en Smoothie (som vanligt)  :D ni vet hur mkt i love this ! Det blev en från innocent, hade inte smakat dessa men den var riktigt goood! ,  dessutom står att den innehåller 40 blåbär -.- vilket jag inte tror påå menMen



Mitt håår behöver inga kommentarer TACK ! ni vet ingen plattång -.-



JAg hade på mig min favorit halsband !!!



Finn ett fel HAHAHAAHAHHAHAHAAHAHAAAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0