Say Hey hey

Jag är trött, eller bakis?
Hur som helst är jag hemma nu.
Jag som trodde jag skulle få ro i Eskilstuna men Nix pix. Det blev party, drinkar och massa skratt! Och det blev så jävla braaaaaaaaaaaa :)

Allt började med att Anto och jag satt o ruttnade hemma o ville ut . Då satt vi på plattången och började leta efter kläder. Det blev en del skratt för vi visste inte vad vi skulle ha på oss. Dessutom satt ingeting bra på mig. Vi lyssnade på gamla reggeaton låtar och drack Antos hemagjorda drink ! ( hon måste alltid göra en drink på förfesten, annars ere ingen förfest) 

Vi ville inte betala entre så vi skyndade oss för att komma till klubben innan 23, Eller aaa VI sprang hela vägen ditt -.- . Väl på plats så köpte vi världens äckligaste Mojito för 120 KR !!!!!!!!!! Dessutom smakade den bara lime. Blää
Men men efter ett par cider och lite vin blev vi glada igen :)
Det hände mkt den där natten och jag orkar inte gå igenom allt. Men vi hade det sååå trevligt :)






Dagen efter åkte jag med Anto, hennes kille och hans kompis till Vingåker . Som ligger ca 1 timme från Eskilstuna. Det fanns en stor outlet. Anto fyndade ett par snygga Hunter :)
Sen drog vi till Katrineholm och käkade :)




Jag fick ett par skor av Anto som var för små för henne <3
Dem är så snygga och kmr från Cheap monday
Sen så hade mamma köpt en kräm till mig som doftar coconut o mysiga strumpor.







SÅÅ nu ska jag SOVA . Den här inlägget skulle ha publicerats igår men Jag vene varf det ej Gick!

GODNATT ALLA RARA PERSONER DÄR UTEEEE O GODNATT MINA SMÅ GRISAR <3 SOV SÖT SÅÅ SÖT




MIN NYA PARTYLÅT


Kommentarer
Postat av: SOLINA

Hehe visst? :)

Åh hur mycket kostade Hunter stövlarna? ♥

2010-10-19 @ 00:45:01
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: SOLINA

Va..shit.. jag var jättenära på att köpa, men om jag kan få de för 600 någonstans..why not :O fast är de verkligen originala?

2010-10-19 @ 00:48:54
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0