Blää

Jag känner mig ful, tjock, blek. Mitt hår e kaos, mina naglar korta, jag stinker brun utan sol och dessutom har jag skadat min hand så den göör så ont ! AJ

Imorgon är det raka vägen till solarium !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Under helgen åker jag till min underbara Anto <3 ska bli skönt och komma bort från "the city" och få lite ro. Eller aa dem kmr ha fest o kubaner skriker liiite föööör mkt så, så lugn kmr jag inte ha det men men men ....

Jag orkar inte mer ska lägga mig och sova nu, ska se om jag träffar M imorn eller nån, orkar inte vara hemma !!!


Jag hade tankar på att bli rödhåring, Men sen tänkte jag VEM FAN FÖRSÖKER DU LURA GRETER ? , så fort jag har röda nyanser i mitt hår blir jag helt hysterisk, gråter, dööör, ringer kompisar o ber om råd ( ja nii vet vilka ni är mina söta hår experter :P)  och det slutar med att jag färgar om ! Så jag kom på nu att jag älskar tjejer med rött hår, det är fint,  men att det är inte nåt för mig !



KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0