Är det såhär de ska vara???

Vart ska jag börja ????

Jaaa just det,  min plattång har gott SÖNDER ! ni tjejer med hårproblem där ute förstår huur jag känner mig nuu utan plattång.
Jag har brutit en REVBEN O DET göör fucking ooont !
Jag har vart hungrig hela DAN fast jag har ätit !
Jag har lust o dansa men kan inte äns röra mig -.-

Annars har jag bara positiva saker och dela med mig just nu. Förutom att idioten har åkt till sin mamma  " Trevligt o lämna mig liiksoooom... 


MIn MAT !!!!  



Jag idag, inga trosor eller bh... Uggs och äckligt hååår Hääärrligt :D

Ska dra o sola imorn sen träffa M, Annars är jag väldigt sugen på att träffa min flickvän ska fan krama sönder människan när jag ser henne :)




VARFÖR HAR INGEN SAGT TILL MIG ATT HETINGEN DANIEL CRAIG ÄR I SVERIGE ??????????????????????????????????????????






Tänk om jag ser han i staaaan Ohlallaaaaa :P







Foki i miss u



xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0