Jobb, jobb, jobb

Jaa ni jag har ingeting att skriva om, det känns som om mina dagar har vart tråkiga och kalla. Bara jobb jobb jobb. Min rygg dödar mig och jag har inga krafter men men. Idag vare Emilias sista dag :( kommer sakna henne fan, hoppas jag klarar mig bra nu när jag är lonelyyyy .. Var på tjejmiddag hos dayans igår med tjejorna :) det gick jätte bra förutom att jag fick gå tidigare som fan för jag skulle börja 5, så jag missade allt tyyyp :( jaa ni jag har börjat 5.30 men det är ju JÄtteeerooooliiiig -.-





Dale Mamiii un trago un trago....



Kommentarer
Postat av: SOLINA

Du är fin min ängel =)

Bilden haha ♥

2010-11-27 @ 17:09:09
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0