Helt slut som människa

JAg är helt slut, har ont överallt ! speciellt ryggen =(

Har vart i Solna och ätit. Och nu är jag hemma i min säng, här ska jag ligga tills imorn. Det är så kall ute, behöver ny vinterjacka, halsduk o vantar.

Något kontigt hände idag, en kvinna stoppade mig och frågade om jag kunde engelska. Jag svarade yes sen hon bad mig ta hand om hennes lilla hund för hon skulle köpa något på presbyrån :S hon gav mig hunden o gick, hon var borta i ca 10 min medans den stackars hunden skakade i mina händer och jag visste inte va jag skulle göra. FRös den ? eller var den bara rädd?
Jag fick ont i hjärtat så jag tog den närmare mig o försökte värma den.
Sen kom hon med värsta smile o sa "Jag litar på dig " .
Alltså alla sjuka grejer händer mig . Vem fan lämnar en sån söt lilla vovve med någon man inte känner?
Jag kunde liksom ha tagit hunden o springa där ifrån. Man vet ju aldrig!




Vem fan säger att jag o idioten inte kan festa med stil?? Liksom .......





-.-







Kommentarer
Postat av: culo

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA klockren idiot<3

2010-11-05 @ 15:42:17
URL: http://bollo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0