Pashion

Helloow :)
Idag har jag vart i skolan pluggade sjuk mkt matte uff :/  efter skolan hämtade jag min syster i Kista. Hon skulle ha en prao dag där på en butik som heter Pashion. Hon blev jätte glad för hon fick en goodiebag och sen tog jag henne till en fika :)
Nu är vi hemma jag lagade mat nyss och pluggade lite till, imorn är det matteprov men jag har så ont i mitt fingret att det inte är sant :( den är typ helt infekterad av någon anledning, kill mee :(

Jag fick en stoor del av allt hon fick eftersom hon inte sminkar sig :D XD






Mascara- XXL wet n wild
foundation - Calvin klein
Handkräm- principessa
bodylotion- principessa
läppglans- principessa
Borste- MsMakeup
lip balm- rosebud
Face cream- Aloevera
lläppglans- Wet n wild
puder
Hellokitty lip balm.
Leopard sovmask
vitamin watter i min nya favorit smak :D





köpte en läppglans från H&m för bara 10 kr:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0