Kryssning









Jag har vart på kryssning med några från min klass och andra från parallera klasser :) Det var sjuk Asså så mkt spritt har jag aldrig druckit. Det började med att jag fick dela hytt med Temo, Emanuel och Danilo AA Alla var killar och jag den enda tjej. I början vare helt okej men sen började tjejer komma in i hytten och de hade värsta festen o spydde, så jag blev sur och sov med Therese istället i deras hytt hahah
Vår hytt kallades Fyllehytt det var spya, dricka o rök över allt UUSCH !!
Annars sov jag bara 2 timmar den natt eftersom att vi la oss 9 sen vid 11 började Danilo skicka sms till mig o han vart orolig för jag va inte i hytten AHAHA så jag gick ditt och då väckte vi alla o började dricka igen ...
Aa ni jag spyr på drickan nuuu !!


Men snart tar jag studenten :D:D




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0