saknar dig

jag har inte sovit bra, haft massa konstiga drömmar och drömt om en person jag trodde jag skulle glömma nu när jag inte är tvungen o se henne nästan varje dag,  men så ere det inte, jag saknar henne som FAn o det gör ont och inte kunna smsa henne o bara säga SAKNAR DIG!! men jag vågar inte, vill inte förlora henne ännu en gång.....

IGår var jag hos frisören eller jag lekte frisör på mammas kompis salong, hon fixade mina naglar också visar en bild sen :)
Vid lunchen skulle vi gå till nån jävla butik som vi aldrig hittade och jag ramlade, så hela min knä är svullen o det gör så ont :/ efter det drog vi till Kista för att äta och så köpte mami armband till mig :)

jag ska nog sova lite nu, sen måste jag städa hela huset. Min farste kommer imorn från USa, så kl 11 måste jag vara i Arlanda o hämta henne .



jag fixade löshåret också xD


Kommentarer
Postat av: Anonym

miss u 2

2010-07-28 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0