Jag har tråkigt ,...

Namn: Gretel

Kallas för: GRetuush, greto, gröt .... haha

Stjärntecken: : Vågen

Piercingar:
Öron

Tatueringar: hjärta på handleden

Längd: 1,58 en kortiiss

Skostorlek: 36-37

Hårfärg: Brunt, röd, orange, blond vene fan vilken färg det är men nåntsånt

Fräknar: Nep

Motto
: Man lever bara en gång ..

Kär? NOOp

Önskar du att du bodde någon annanstans? MEn JAAA

Tycker du att du är attraktiv? inte så ofta .

Dricker du?
när det e fest jaa

Röker du? nej

Vilket schampo använder du? Just nu en från frisören

Vilken parfym använder du?
olika , men Miami Glow från JLo använder jag mest <3

Vad är du rädd för?  nålar Ussch ..

Gillar du att tvätta? nej men måste haha

Gillar du berg- och dalbanor? såådär jag blir oftas yr

Senaste…

Filmen du hyrde? mmm ingen

Filmen du köpte?
hahah var väl nån barnfilm typ Bratz hahaha länge sen

Låten du hörde: UUUUUuuuUUUuuu på radion just nu vene vad den heter men dem säger bara uuuuuuu såå

Låten du laddade ner?  Hard / rihanna

Personen du ringde?  har inga pengar för att ringa

Personen som ringde dig
? Mami

Senast du tittade på på tv?
har inte tittat på tvn idag men det va väl la novela

Person du tänkte på?  Valensaurios

Favorit…

Låt: Just nu har det fastnat den där radio låt UUUuuuuu så den

Sak att göra:
SOVa .

Sport: EEehh mmm ee mm eemm Baseboll

Dryck: Coca cola o fanta exotisk

Kläder: leggins

Film: Avatar 3D

Bil: ingen

Serie: just nu La novelaa Corazon salvaje hahah (en spansk serie )

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? JAa.

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? Mångaa

Hjärtan brustet på grund av dig? MÅNGA :( im a bad girl :P

Tjejer du kysst? Iuu inga

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ganska många

Gånger ditt namn varit med i tidningen
? 1119999999 gånger nee skojar b a:D


Senaste…

Boken du läste? Twilight den sista

Personen du fick e-mail av?
Nån snubbe i facebook

Personen du fick brev av? Nordea

Personen du fick sms av? Jose

Gången hela din familj åt middag tillsammans? typ för en vecka sen

Saken du köpte?
örhänger

Vad har du gjort idag? SOvit , ätit , pluggat , ätit igen i Mc o nu sova igen Que vida ;D

Brukar du svära mycket?
njaa .

När stiger du upp på morgonen?
Fucking 6 !!! fattar ni vad lack jag blir

Vad har du på dig?
Oops , trosor och blött hår hahah

Vad ska du göra ikväll? SOva o smsa .

Vad är du allergisk mot? Penicillin eller vad den nu heter

Var har du ont? Rumpan :( ramlade idag

Använder du hårspray? Ibland när mitt hår blir kaaaaos

Kan du stå på händer? Neeej haha

Håkan Hellström eller The Ark? Ingen Vem fan e de??

Salt eller socker? mm båda

Gillar du ketchup? ja

Är du glad nu? Glad? jag e alltid glad :D

Var du glad igår? ALLtid sa jag

Vad dansar du till?
Allt jag dansar till allt :D

Stockholm är… ? En stad ?? haha

Göteborg är… ? vad ere för sjuka frågor ??

Kan du sjunga? MMM ahah JAg försöker i alla fall ;P

Spaghetti eller makaroner? Båda

Land du vill besöka? Alla som är varma o sköna att vara på , men USa o thailand skulle inte skada , kanske till och med Mexicoo , AAuuuaaa


Kommentarer
Postat av: Camilla

oh kul att du också gjorde denna lista hihi :D

haha gillar sånna här listor XD störd är jag ;)



hur är allt med dig idag sötis?

2010-01-15 @ 19:04:54
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0