Nööööw



Jag har städat o möblerat om mitt rum och såhäär ser den ut :D
 Lite ljus hit o ditt, inga trosor på golvet läänge höööru  :D
Nu sitter jag på den där stolen ni ser där,  allt är mörk o mysigt och jag har en kopp varmt chocklad i handen .

Jag undrar varför jag inte hittar min skööna och stora ex Boyfriend Tshirt??? eller nån stor jävel  överhuvudtagen ....
 ÄR TRÖTT PÅ ATT SOVA I NATTLINNE FFYFAAAAAN FRYSER SOM FAN . SO not Gretel Style HAAHAHAHAHA 

Nu måste min brun utan sol torkas innan jag går och lägger miig, ska medans kolla Anagina show, eller kolla Classes blogg. AJaa vi får se vad jag hittar på medans jag blir tork hahah eller säger man äns så?



Godnatt mina små grodor och princessor  <3 
 



..





Kommentarer
Postat av: SOLINA

Hahahahaha nej men du får ju inte äta upp honom...jag då? =(

Ja tack sötis, allt är bra, med dig da? :D

2010-12-04 @ 03:37:41
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: nädeli

å vad mysigt det blev :)

2010-12-04 @ 12:24:35
URL: http://sandranatalie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0