Siidecut

Många har undrat vad som har hänt med min lilla snagg , Jaaa ni , den har växit som faaan och just nu använder jag löshår på den sida ( inte för att jag behöver det ) men får att få lite mer volym eftersom håret fortfarande är kort o det e svårt o få volym på den :) men annars den växer o växer . Den är kanske 7 cm lång just nu och det e ju bra för det har gått bara 4 månader :D
Och neeej jag ångrar inte att jag snaggade mig det va AASS snyggt och jag ska inte snagga igen för att jag tar studenten snart och vill kunna ha volym massa håår och storaa lockar :D :D


 Januari



Idag

(det e samma sida fast bilden där uppe är spegelvänd )

såå nu vet ni vad som har hänt med den :)

Kommentarer
Postat av: SOLINA

Tack sötnos!

Åh fint hår du har, och fort som fan det växer! :O

2010-04-18 @ 01:23:24
URL: http://ssolin.blogg.se/
Postat av: Nikolina

jaha okej :D as fint var det iallafall! min naturliga är som din typ, men nu har jag det mycket ljusare :)

2010-04-18 @ 11:14:54
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0